Thursday, June 24, 2010

Rindu korang =P mimi

Haihai korang...OMG...rindu gilak2 kat korang! sumpah tak tipu weh... baru je go thru tengok gambar2 kita semua dulu... sedih kot. korang memang best ah, takyah cakap pun korang tau kot. ha ha... aku puji nih...


nak dengar cerita tak?waktu birthday cikgu afidah, aku wish la kat dia... dan cikgu sangat comell bila tanya ni syamimi yang nanges waktu blood test tu ke? dah dua kali dia tanya. aku suka, sebab dia ingat aku! yeay for me! ye, memanglah malu tapi nak buat macamana, korang pun dah nampak..so, buat muka tak malu dah la...lalala~ tapi tu kira ok lagi sebab aku pernah pitam sebenarnya tengok darah banyak kat jalan raya... tula kot yang aku dok bayang masa blood test tuh. entahlah, hmmm yang ni korang tak pernah tau kan? ok, rahsia kita eh...syushhhh

dan teringat waktu dj dengan ina pujuk tu... haha... sumpah malu aku macam budak2, tangan dok vibrate habes. oh, dj memang macam bukan anak bongsu woh, dia macam kakak even dia takde adek. terbaliklah pulak dengan aku ni ha... ha ha... salah aku ke kalau orang cakap adek aku tu abang aku? ok, fine memang salah satu sebabnya sebab aku rendah...huhu...

oh ye, firstly nak cakap tahniah kat korang semua yang dapat macam2 uni dan course tu... tak kiralah korang kat mana pun, seriously jangan lupa H5p2 nih... jangan lupa study elok2 k... takpe, jauh mana pun nanti, kalau ada rezeki dan diizinkan, bolehlah kita buat reunion...ye tak? nanti jangan lupa bawak anak2 korang masa reunion nanti. bawaklah juga suami/isteri korang tu eh. ok ok aku dah start merapu meraban, maybe sebab lately nih aku asyik cakap pasal kawen kot. tu yang terbawak- bawak kat sini. tak, bukan aku gatal nak kawen ke menda tapi biasalah cuti sekolah hari tu kan ramai orang kawen...tu yang jadi cam ni(alasan)

eh, lupa nak cakap aku dapat usm course teknologi industri (makanan)...cakap food tech lah senang. dan yang lagi bestnya, aku dapat uni & course yang sama dengan kak tiqy! hoyeah hoyeah! korang jangan la jeles pulak eh... eh tak, sila dan tolong jeles... haha...lalala~

kalau boleh aku nak listkan kat tepi nih... kita semua study mana, course apa macam yang aku list nama korang kat tepi nih. perasan tak? perasan tak? err,, kalau ade yang takda dalam tu habaq mai na...dan please jangan marah aku tak perasan la tu... ok, berbalik macam yang aku cakap tadi nak buat list uni & course kat tepi nih so that takdelah kita lupa... macam sekarang nih pun ada yang aku tataw antara korang dapat mana kos ape... kalau ade senanglah... saje nak tau, boleh? nanti lupa takut marah pulak..ngee... kalau setuju cakap lah... kalau tak pun cakap je... boleh komen kat bawah ni. jangan malas2 ok?

nape aku cerita panjang2 sangat2 nih? mencecah lantai pulak rasa... sebab nilah kadang2 ade rasa malas nak update sebab aku suka merapu panjang2... takot korang tak larat baca... nak cakap tahniah dengan rindu kat korang je pun sebenarnya tapi tengoklah, panjang jugak... haih...

ok lah korang belajar rajin2 eh... kalau rindu aku (macam ade je, perasan!) tapi aku tak selalu update kat sini, maybe aku busy dan boleh datang sini kalau nak tau perkembangan aku(ceh, ayat tak leh belah) sebab kat situ aku selalu update... kalau sempat aku update dua2, kat sana ngan kat sini eh? ceh, bajet busy gila!

err,, husna nanti kalau ada blog, tell me eh?

ok, bubye korang!=)

No comments: