Sunday, September 26, 2010

haloooo...saya ayu


haluu...rase2nye ni la 1st time aku mengepost kt blog ni kan...mesti ade antra korang yang xtawu aku blaja ktne skrg kn?kn?kn?anyhow xpela meh aku cite sket pasal tempat blaja baru aku ni....tempat:UiTM PAHANG KAMPUS JENGKA-aku dok kt dalam felda ni..hukhuk...tempat ni memang membosankan..xade pape tp nyaman untuk blaja sbb kt blakang blok asrama aku ni da hutan simpan uitm + huatan simpan kekal yg kerajaan negeri punye(xpenah diteroka)...course aku adalah BACHELOR IN FURNITURE TECHNOLOGY a.k.a teknologi perabot...mesti korang tertnye2 kn menatang pe yg aku blaja ni...fyi course aku ni blaja pasal :

WOOD ANATOMY,WOOD PROPERTIES,WOOD COMPOSITE ,WOOD PROCESSING
ENVIRONMENTAL PROTECTION-dari sekecik2 pokok sampai beratus2 taun punye pokok aku blaja dalam subjek2 ni...hehe..byk kn???

FURNITURE-ni tajuk utama course aku ni...haha...xya la cite blaja ape byk sgt tp part yg aku ske designing,t korang bole la tempah kt aku..haha...ade sape2 yg nk suh aku buat furniture tuk kawin t pn bole gak..hahaha


itulah antara yang terpenting dalam course aku ni-aku pn amek marketing+accounting+management+statistic+physics(BORING!!!!) gak...2 je kot..hehehe...





Gambar kt ats ni dalam hutan kt blakang kampus ktorang berkampung 3h2m...best gler..aku ade nme baru JARJIT..haha...tp nick name je tu...diorang dalam gambar ni classmate aku...tp ktorang ade gap gak..hukhuk...rindu korang!!!!!